პროექტი



1.      პროექტის სახელწოდება:

                 ოქროს კვეთა
2.       პროექტის მთავარი იდეა (თემა)  1-2 წინადადებით:
ოქროს კვეთის გამოყენება სხვადასხვა სფეროში
3.        პროექტის აქტუალობა:
დაეხმარება მოსწავლეებს გააცნობიერონ მათემატიკის როლი მეცნიერებასა და ტექნიკაში, ადამიანთა ყოველდღიურ ცხოვრებაში.
4.       პროექტის მიზნები:
·         მოსწავლეებმა გამოიმუშაონ დამოუკიდებლად ინფორმაციის მოძიების უნარი ,
·         აღმოაჩინონ მათემატიკის მჭიდრო კავშირი არა მარტო სხვა საგნებთან, არამედ ყოველდღიურ ცხოვრებასთან.
·          გააცნობიერონ, რომ მათემატიკა სილამაზის და ჰარმონიის საწყისია.
5.       მონაწილეთა ასაკი:
13-14 წელი
6.        ვადები/ხანგრძლივობა:   1 თვე
7.        მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
მოსწავლეები დაინახავენ მათემატიკის საგნის საჭიროებას, შეიყვარებენ მას და მეტი ინტერესით ისწავლიან .ჯგუფების პრეზენტაცია, ოქროს  კვეთა ბუნებაში, ხელოვნებაში, ლიტერატურაში და სხვა.
8.        პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
კომპიუტერი ,პროექტორი, ბიბლიოთეკა, ისტ-ის ინფორმაციები.
9.        პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
გარემომცველი სამყაროს  და ჰარმონიის კანონების გაცნობა და მასზე მსჯელობა.            I  ჯგუფი  გააკეთებს პრეზენტაციას თემაზე:  „ოქროს კვეთა“ ლიტერატურაში.                  II ჯგუფი ---------------------------------------      „ოქროს კვეთა“ ხელოვნებაში.                   III  ჯგუფი--------------------------------------       „ოქროს კვეთა“ ბუნებაში.
მოვაწყობ ექსკურსიას.
10.    საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ხელოვნება, ქართული, ბიოლოგია, მუსიკა.
11.   პროექტის ხელმძღვანელი: ნაზი გოგაძე
12.   ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა: gogadzenazi@gmail.com
13.   პროექტის ვებ-გვერდი:  gogadzenazi.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

მეცხრე დღე

დღეს ჩვენ განვიხილეთ: 1) საკუთარი პროექტების წარდგენა; 2)პროექტის შაბლონის გადმოწერა; 3)ვიდეო გაკვეთილების გვერდი; 4)ტრენინგის შეჯამება...